Mi az inzulinrezisztencia kezelésének 4 pillére?

Ir étrend összefoglaló, Az IR diétám alapelvei | Lupui Iza

legjobb módja a zsírvesztésnek otthon hogyan lehet fogyni menstruáció közben

Az IR diétám alapelvei Lupui Iza Friss, két hónapos IR-es vagyok, cukorterheléses vérvételen, orvosi konzultáción, és diétás tanácsadáson is túl vagyok már. Ebben a bejegyzésben bemutatom röviden a diétámat, ami úgy tűnik, életem végéig társam lesz.

Az IR diéta célja a stabil vércukorszint biztosítása, ami az inzulinérzékenység napszakos ingadozásának figyelembevételével, és az ehhez igazodó mennyiségű, gyors- és lassú felszívódású szénhidrátot megfelelő arányban tartalmazó, óránkénti étkezéssel érhető el.

a fogyás késlelteti az eredményeket étvágycsökkentő spray

Mennyi az annyi nálam? A számomra előért ir étrend összefoglaló napi gramm, 6 étkezésre elosztva: Reggeli: 30 g szénhidrát — lassú felszívódású Tízórai: 20 g szénhidrát — 10 g lehet gyors felszívódású Ebéd: 50 g szénhidrát — egyharmada lehet gyors felszívódású Uzsonna: 20 g szénhidrát — lehet mind gyors felszívódású Vacsora: 30 g szénhidrát — egyharmada lehet gyors felszívódású Utóvacsora: 10 g szénhidrát — lassú felszívódású A napi g szénhidráton felül további 10 g gyors felszívódású ch-t fogyasztok azokon a napokon, amikor sportolok, közvetlenül edzés után.

Mintaétrend: 160 g szénhidrát - Nosalty

Ez nálam a ir étrend összefoglaló és az utóvacsora közé szokott esni. Az ételek szénhidráttartalmát a nyers hozzávalók alapján kell kiszámolni.

fogyás tippek kb a sikeres fogyás módjai

Megkülönböztetünk gyors felszívódású, lassú felszívódású és nem számolós szénhidrátokat. Amikor először hallottam erről a diétáról, ezen a ponton borultam meg, de ha olvasod ezt a blogot, neked már sokkal könnyebb dolgod lesz — hidd el. A glutén- és tejmentes világomba illeszthető szénhidrátok az alábbiak: Lassú felszívódásúak köles, hajdina, amaránt, teff, quinoa, barna rizs, basmati rizs, vörös rizs, vad ir étrend összefoglaló, fekete indián rizs, lencse grammjukban 5 g feletti ch-t tartalmazó zöldségek: sárgarépa, kukorica, zöldbab, zöldborsó, sütőtök, cékla, karalábé, zeller, csicsóka, krumpli magok: gesztenye, mák, kesudió, földimogyoró A zöldségek elkészítési módja megváltoztatja a felszívódást: minél feldolgozottabb, annál gyorsabb.

női legjobb fogyás vélemények hasi zsírvesztés a hím

Lassú marad, ha sütjük, főzzük, pároljuk, de pépesítve már gyors felszívódású. Gyors felszívódásúak.

  • Nyűgös evő fogyni
  • Fogyjon minden második héten
  • Ha a teszt szerint valószínűleg inzulinrezisztens vagy, ne lepődj meg: a becslések szerint szinte minden második ember érintett!