Fogyás és súlykontroll, tudományos bizonyítékokon alapuló ajánlások

Fogyás bizonyítékokon alapuló kutatás. Források és források

Kezdőlap Természetes fogyás: legyél biztonságban, legyél sikeres Mondj NEM az éhezőknek, a fogyókúrás tablettáknak, az összeomló diétáknak és a drága terveknek. Használja ezt a 10 bizonyítékon alapuló tippet a sikeres és tartós fogyáshoz Biztonságosan; legyél sikeres a természetes fogyással.

Az utolsó frissítés dátuma: Ez a cikk annak az elképzelésünknek megfelelően készült, amely szerint az objektív információk szerepet játszhatnak a személyes orvosi döntések meghozatalában. Tudjon meg többet a cikkírásról és a szerzőkről.

Diéta, fogyás és fogyókúra hazugságok. Amiért eddig nem tudtál lefogyni soha. Hihetetlen...

A cikk szövege nem tartalmaz rejtett reklámot. Lásd: Pénzügyi információk közzététele. A cikkben bemutatott következtetések a kezelés megválasztásával vagy a vizsgálatokkal kapcsolatban a források alapján készülnek.

Természetes fogyás: legyél biztonságban, legyél sikeres

A tudományosan megalapozott fogyás fogalma Az alábbiakban ismertetett koncepciót sok éven át alkalmazzák a különféle szakterületek fogyás bizonyítékokon alapuló kutatás, ez segíti pácienseiket a túlsúly okozta különféle problémák cukorbetegség, magas vérnyomás, szívroham utáni rehabilitáció stb.

Ennek a koncepciónak nincs márkaneve, és nincs konkrét szerzője, mert az alapjául szolgáló elvek több tudományos kutatás eredményeként fogalmazódtak meg, nagyszámú kutató közös erőfeszítésével, hosszú évek alatt lásd források. A súlycsökkentő program felépítése Idő lefoglalása a tervezéshez A tervezéshez szükséges foglalási idő azt jelenti, hogy a napi vagy heti ütemtervben megtalál egy időablakot, amelyet rendszeresen használ arra, hogy megoldást találjon azokra a problémákra, amelyekkel a fogyókúrás terv végrehajtása során találkozhat.

Például a tervezési időszakokban: olvassa el újra az útmutató ajánlásait; olvassa el a terv végrehajtásához szükséges egyéb anyagokat; vizsgálja felül étkezési tervét, változtassa meg bevásárló listáját, keressen új recepteket stb.

Fogyás bizonyítékokon alapuló kutatás

Elég időt kell elkülönítenie; Önnek legalább percre lesz szüksége hetente anélkül, hogy bármilyen tervezési munkamenet elmaradna. Ne hagyjon ki semmilyen tervezési ülést.

fogyás bizonyítékokon alapuló kutatás gaia fogyás

Ha egy napon előre nem látható körülmények miatt valami mást kell tennie a tervezés helyett, szánjon csak 5 percet arra, hogy leüljön és elmélkedjen azon, hogy ezúttal el fogja hagyni a tervezést, de hogy ez fontos neked, és hogy legközelebb biztosan meg fogod csinálni. Ez a gesztus megtartja a tervezési hagyományt, a tervezési hagyomány pedig megtartja az egész programot.

A megfelelő hozzáállás Helyes lesz, ha a fogyás szándékát szelíd és tisztelettudó hozzáállással, ugyanakkor objektív és konstruktív módon állítja hozzá.

EgészségDr. Michael GregerÉletmód videók Íme, dr. Michael Greger 12 bizonyítékokon alapuló táplálkozási tippje.

A szelíd és tiszteletteljes hozzáállás azt jelenti, hogy a fogyásnak nem büntetésnek kell lennie, amelyet alkalmazni kíván, hanem a gondoskodás és az önbecsülés megnyilvánulásának. Az objektív hozzáállás azt jelenti, hogy becsületesen értékelnie kell saját erőfeszítéseit és eredményeit.

Dr. Michael Greger 12 megfontolandó tippje a kalóriaégetéshez

A konstruktív hozzáállás azt jelenti, hogy nem szabad abbahagyni a kritikát, de észre véve a hibát és annak okát, a tervezés segítségével javítania kell. Az élelmiszer-összetétel korrekciója A szív- és érrendszeri betegségek megelőzésére vonatkozó fejezetből megtudhatja, melyek a táplálkozás tudományosan megalapozott alapelvei.

Ugyanazok az étrendi elvek érvényesek a fogyás folyamatában is. Erről részletes információ található a tudományos bizonyítékok alapján a táplálkozással kapcsolatos ajánlások című cikkben.

  1. Zsírvesztés és fogyás
  2. A természetes fogyás legyen biztonságos, legyen sikeres - Dr.
  3. Dr. Michael Greger 12 megfontolandó tippje a kalóriaégetéshez - Édesvíz+ magazin
  4. Uram segítsen lefogyni
  5. Fogyás és súlykontroll, tudományos bizonyítékokon alapuló ajánlások
  6. Az internetes, bizonyítékokon alapuló súlykontroll programok legújabb fejleményei felnőttek számára
  7. 32 font fogyás
  8. És hogy miért fontos féken tartani kilóinkat?

Feltéve, hogy minden olvasó elolvassa az említett útmutatót, itt csak azokat a fő előnyöket soroljuk fel, amelyeket egy ilyen étrend-rendszer kínál a fogyni vágyóknak: Reális súlycsökkenési cél kitűzése A fogyási terv harmadik lépése egy reális cél kitűzése.

A reális cél az, hogy hány fontra van szüksége a fogyáshoz, milyen gyorsan fog fogyni és meddig éri el az optimális súlyt.

fogyás bizonyítékokon alapuló kutatás uee fogyás súlya

Hajtsa végre a következő számítást: vonja le az aktuális súlyból az optimális súly felső értékét. Ezt a Az eredmény az a kilogramm lesz, amelyet leadnia kell az optimális súly elérése érdekében. Például, ha súlya 74 kg, és az optimális súly felső határa 62 kg, meghatározhatja, hogy a túlsúly az Ön esetében 12 kg legalább.

Az internetes, bizonyítékokon alapuló súlykontroll programok legújabb fejleményei felnőttek számára

Ezzel a számítással reális képet kap arról, hogy hány kilogrammot kell leadnia az optimális súly elérése és a szív- és érrendszeri kockázat csökkentése érdekében. Ez teljesen különbözik a "kis súlycsökkenés" vagy az "alakformálás" céljától. Ez a számítás lehetővé teszi, hogy bármikor meghatározhassa a haladást. Sok embernek ez fél év alatt körülbelül kg-ot jelent, vagy havi 1, kg-ot, vagy hetente 0,5 kg-ot.

Ha megosztja a leadandó fontokat az ajánlott súlycsökkenési arány mellett, akkor kiszámíthatja, fogyás bizonyítékokon alapuló kutatás mennyi ideig hetek, hónapok vagy évek kell elérnie a célját.

Fogyás bizonyítékokon alapuló kutatás, ha 12 kg-ot kell leadnia az optimális súly elérése érdekében, elosztva a et 1,5-vel vagy 2-vel a súly, amelyet egy hónap alatt elveszíthetakkor kiszámíthatja, hogy a cél elérése legalább 6 -Nyolc hónap.

Fogyás és súlykontroll, tudományos bizonyítékokon alapuló ajánlások

A gyorsabb fogyás csak azok számára érvel, akiknek már vannak túlsúlyos egészségügyi problémái, és fogyás bizonyítékokon alapuló kutatás nem lehet őket ellenőrizni. Ezekben az esetekben azonban orvos segítségére van szükség az ártalmatlan fogyókúra megszervezéséhez.

A lassabb fogyás nem ajánlott, mert ilyenkor nehéz belátni, hogy fogy-e vagy sem. Az étellel elfogyasztott fogyás bizonyítékokon alapuló kutatás mennyiségének korrekciója.

Ezzel a lépéssel elkezd fogyni. Miután a rendszeres tervezés szokássá vált és beállította étrendjének összetételét, elkezdhet fogyni.

Bizonyítékokon alapuló fogyás kiegészítők

Ehhez részben korlátoznia kell az élelmiszer-fogyasztást. Ez a fogyás program negyedik lépése és a tényleges fogyás kezdete. A napi elfogyasztott kalória kiszámítása meglehetősen bonyolult feladat lehet.

fogyás bizonyítékokon alapuló kutatás h pylori miatti fogyás

Megértjük ezt, ezért javasoljuk ezt a módszert csak azoknak az olvasóknak, akik praktikusnak és kényelmesnek tartják. Ha nem akarja cserélni a lemezeket, akkor vegye be a szokásos adagot, majd adja vissza az adag egyharmadát. Ha ez a helyzetére vonatkozik, kihagyhat egy étkezést például vacsorátés ugyanazt a két ételt elfogyaszthatja a szokásos módon nem több!

Akupunktúra a fogyás elősegítésére

A leírt módszerek egyikének kiválasztásával vagy a saját módjának kitalálásával elindíthatja a fogyás folyamatát. A választott módszertől függetlenül fel kell készülnie arra, hogy eleinte a módszer pontatlan lehet, és útközben módosítania kell. Ha rendszeresen mérlegeli magát, vagy nem csökken túl lassan a súlya - akkor csökkentenie kell az adagokat. A haladás figyelemmel kísérése és a program beállítása A haladás figyelemmel kísérése a program ötödik lépése.