A hasi fogyás 3 egyszerű titka - Aki nem tudja, egy dekát sem ad le

Alhas fogyás. Hogyan tudnék alhasról fogyni?

Ha feszes, lapos hasat szeretnél, akkor egyszerre több dologra kell figyelned.

15 PERC ALSÓ HASIZOM ERŐSÍTÉS

Kulcsfontosságú először is a megfelelő étrend, hogy se a felesleges kilók, se a puffadás miatt ne álljon alhas fogyás a hasad. Emellett pedig meg kell erősíteni több izomcsoportot.

alhas fogyás

A lógásban különösen nagy jelentősége van az alhasi izmok edzetlenségének, így amikor tornázol, nem árt elvégezni legalább néhány olyan gyakorlatot, ami kimondottan ezt a részt veszi célba.

Noha a felülések kiválóan alkalmasak a hasizmok megmozgatására, legtöbbjük nem kifejezetten hatékony az alhas edzésében.

alhas fogyás

Gyakorlatok alhasra A következő mozdulatsorok mind az alhasat és más izomcsoportokat erősítenek, és otthon is el tudod végezni őket. Mivel a legtöbbhöz hanyatt kell feküdnöd, nem árt, ha egy polifóm tornaszőnyeget leterítesz a gerinced kímélése végett. A gyakorlatok közül mindet vagy csak néhányat is hatékonyan tehetsz a mindennapi mozgásod részéve, vagy tarthatsz kimondottan az alsó hasizmaid számára edzést, amihez csak egy rövid bemelegítéssel és nyújtással kell kiegészítened a sort.

alhas fogyás

Kezdőként végezz egy gyakorlatból két sorozatot, majd mindig egy hét elteltével ezt egy sorozattal alhas fogyás. A sorozatok között tarts fél-egy perces szünetet.

alhas fogyás