Edzés, diéta, és a gyúrós lányok világa | ZAOL

Bikini verseny diéta

Hogyan válhat belőled fitneszmodell? - Kővágó Heni írása

Írta Bányai Adrián A formás test alapja a jó táplálkozás. Ezt legjobban a fitneszmodell versenyző lányok tudják, akik a versenyek és rendszeres fotózások miatt semmi hibát nem engedhetnek meg maguknak. Hogy megtudjuk, hogyan tartják formában gyönyörű idomaikat a legjobb bikini modellek, megkérdeztünk a sport három nemzetközileg is elismert hazai képviselőjét.

Fitneszmodell kulisszatitkok következnek.

Pontosan grammra mindent kimérek, végig magas a fehérjebevitelem, hogy az izmaimat jó karban tartsam és az intenzív edzések hatására ne izomból veszítsem a súlyom. Ez kb napi gramm csirkét, vagy halat jelent, mellé Scitec Whey Protein Professional fehérje turmixot iszom reggel és edzés után.

Edzés alatt aminosav készítményt fogyasztok, amivel szintén a katabolizmust előzöm meg. Az egyik legkomplexebb aminosav terméket használom a Scitectől, ami már glutamint és L-carnitint is tartalmaz az Amino Magic-et.

bikini verseny diéta fogyás manukau

Szintén mindennap használok vitaminokat, Multi-pro-t, azon kívül plusz Calcium-magnéziumot és D vitamint. A bőröm szépségéért pedig Qet, E vitamint és folyékony kollagént, a Scitec Collagen Liquid-ét iszom.

Szénhidrátként mindennap bikini verseny diéta fogyasztok: basmati rizst, zabpelyhet és édesburgonyát variálom, valamint a mennyiség is mindennap eltérő: 50ggg. Ezek a mennyiségek folyamatosan ismétlődnek, ezzel is stimulálva az anyagcserét. Az off szezonban is odafigyelek arra, hogy bikini verseny diéta egyszerű szénhidrátokat, cukrokat csak alkalmakkor-hétvégenként- fogyasszak.

Nem csak azért, mert többek között ezek is okozzák a nők ellenségét, a narancsbőrt, hanem azért is, mert egészségtelenek.

  • Táplálkozás Egy versenydiéta utolsó hetének élményei… Sokan tudjátok, sokan nem, korábban álltam színpadon athletic fitness és bodyfitness kategóriákban, és között.
  • Egy versenydiéta utolsó hetének élményei… | Tudatoséletmóbokorapartman.hu
  • Top 10 fogyás hiba

Vitamint és fehérjeturmixot szintén egész évben fogyasztok, az egészséges élet ugyanis számomra egy életforma. Kövesd Dórit a Facebookon: Bodó Dóri fitness model Békefi Brigi Általában egész évben odafigyelek a táplálkozásomra, természetesen a versenydiétás időszakban speciális étrendem van, amit az edzőm Veres Tamás állít nekem össze.

A 2 időszak között is megegyezik, hogy minőségi alapanyagokat fogyasztok, és magamnak főzöm a napi adagjaimat. Napi 5 étkezésem van és mindig figyelek, hogy az étkezéseim magas fehérjetartalmúak legyenek, megfelelő szénhidrát forrással és zöldségekkel legyenek párosítva!

Edzés, diéta, és a gyúrós lányok világa

Másrészt nagyon figyelek a megfelelő elkészítési technológia kiválasztására. Soha nem szoktam nagy hőfokon kezelni egy alapanyagot sem. A zöldségeket általában nyersen szeretem enni, így azokat szinte sosem hőkezelem. A húsokat pedig azoknak megfelelően, grillezem, párolom, így a tápanyagtartalom megőrzését is szem előtt tartom.

Az étkezéseimet mindig igyekszem a lehető legnagyobb pontossággal 3 óránként megejteni, ez a versenydiétás időszak alatt természetesen nagyon szigorúan tartom is! A táplálékkiegészítőim között nagy hangsúlyt kapnak a vitaminok és ásványi anyagok.

Amikor fogyni szeretnél, nagyon fontos, hogy reális célokat tűzz ki, és jól ütemezd őket, így az utat nem kudarcok sorozataként, hanem sikerként éled majd meg. Ez ugyanis képes továbblendíteni azokon a pontokon, amikor legszívesebben feladnád. Nem olyan egyszerű azonban belőni, milyen változtatás milyen eredményt hoz majd. Sokan szeretnének úgy kinézni, mint a fitneszmodellek, ám a legtöbben nem sejtik, hogy a tökéletes test mögött mennyi munka és milyen étrend áll.

Ezeket általában étkezések után szoktam bevenni. A másik fontos alappillére a táplálék kiegészítésemnek az aminosavak.

Ilyen a nyerő fitneszmodellek diétája

Általában ezeket egész évben fogyasztom étkezések között, edzés közben, és lefekvés előtt is. Ezen kívül versenydiéta alatt Revex-el szoktam támogatni az anyagcserémet, hogy segítse a szálkásításomat. Ami fontos, hogy mindig tartsunk mértéket, és akkor nem egészséges módszerek a testzsír csökkentésére baj!

Kövesd Brigit a Facebookon: Brigitta Békefi IFBB bikini fitness model Béres Judit Aki eredményeket és komoly változásokat szeretne elérni függetlenül attól, hogy versenyzés a cél vagy csak teste karbantartása annak a rendszeres edzés mellett egy szakedző által összeállított étrendet be kell tartania.

Ez hosszútávon tartható, minden szükséges tápanyagot tartalmazó, egészséges diéta. A kulcs a napi 5-szöri kisebb étkezésekben rejlik, ezáltal kiküszöböljük a vércukorszint ingadozást és az anyagcsere sem lassul be. A fehérjének minden étkezésben jelen kell lennie a napi táplálkozásban. Off season-ban kicsit több minden megengedhető, és igazán változatos és ízletes ételeket lehet készíteni, gyorsan és egyszerűen.

Egy versenydiéta utolsó hetének élményei…

Reggelire tojást szoktam enni, mely 1 egészből áll és 2-nek csak a fehérjéje. Általában ízesítem zöldségekkel, néha gombával. A napom többi étkezésén a fehérjebevitel csirkemell, tonhal, tilápia vagy sovány marhahús. A vitaminokat a reggelivel ajánlatos bevenni. Második étkezés a tízórai.

Ennek is tartalmaznia kell fehérjét és némi szénhidrátot, a megfelelő vércukorszint anyagcsere fenntartásához, de nem kell nagy étkezésnek lennie. Nálam ez saláta tonhallal és egy pufi rizzsel. Az ebéd teljes értékű, általában csirkemell v. A negyedik az uzsonna, lehet ugyanaz mint a tízórai, fehérjét, élelmi rostot és némi szénhidrátot tartalmazhat. Ez vércukorszint stabilizáló étkezés.

bikini verseny diéta fogyókúrás szemüveg mém

Az utolsó esti bikini verseny diéta már nem tartalmaz szénhidrátot, általában salátát fogyasztok grillezett csirkemellel vagy hallal. Szénhidrátként jázmin rizst, édesburgonyát vagy rizstésztát szoktam fogyasztani. Salátát minden mennyiségben, kis olíva olajjal leöntve. Lehet variálgatni egy-két pirított maggal vagy balzsamecetes öntettel.

bikini verseny diéta kövér nyarat veszít

Az ételeket grillezni, párolni, vagy főzni szoktam. Magas hőfokon történő sütés miatt az étel tápanyagtartalma erősen csökkenne. Kerülöm továbbá a feldolgozott és tartósított élelmiszereket.

Napi 1 órát könnyen be lehet iktatni a napi rendszerességbe, hogy a másnapi ételünket megfőzzük, így biztosak lehetünk benne, hogy minőségi tápanyagot kap meg szervezetünk!

bikini verseny diéta fenékre fogyni

Tiszta étkezés nélkül nincs látványos eredmény. Általában mikor étrendet állítok össze egy új vendégemnek, hét után már tapasztalják a pozitív változásokat szervezetükben. Heti 1 csaló étkezés cheat meal persze mindenkinek jár, hiszen a mindennapos kemény munka után megérdemel testünk egy kis kényeztetést. Ráadásul nem kezd el szervezetünk sem tartalékolni.

Mikor édességet kívánok, akkor különféle protein süteményt szoktam készíteni. Természetesen édesítővel. Ezek közül is fontos kiemelni, hogy kizárólag növényi alapút. Az étrendből teljesen kiiktattam a glutén- és laktóz bikini verseny diéta élelmiszereket és alapanyagokat. A versenydiétám annyiban különbözik, az off season-tól, hogy bikini verseny diéta természetesen a csaló étkezések, protein édességek, csak sóval, borssal fűszerezett csirkemellet vagy halat eszem, rizzsel vagy rizs tésztával.

Salátából csak zöld színűeket a verseny közeledtével.

Hatályos: Az adatok kezelésével összefüggésben Szolgáltató mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a Honlapot igénybe vevő felhasználókat a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintett felhasználó jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről. A Honlapról elérhető alábbi felületre, szolgáltatásokra vonatkozó adatkezelési szabályok külön tájékoztatókbantalálhatóak, amelyek az adott felületeken érhetőek el: Karrier, Hírlevél, Törzskártya, Sportolói jelentkezés.

Lényeges továbbá a napi liter folyadék bevitele. Edzés bikini verseny diéta és edzés után a táplálék-kiegészítőknek legalább annyira kulcsfontosságú szerepe van, mint a megfelelő étrendnek. A versenydiéta időszaka 12 hét, persze ez mindenkinek egyénre szabott, plusz-mínusz pár hét.

Nekem hamarosan lezárul az idei versenyszezonom és diétám egyaránt, kicsit hosszú volt az idei, vár rám egy-két finom egészséges édesség. Oszd meg :.

  • Gyász "Nem így akartam, nem így gondoltam, Szerettem volna még élni, De a halál könyörtelen volt, el kellett menni.
  • Ilyen a nyerő fitneszmodellek diétája | Clean Eating Magyarország
  • Gnc fogyás shake vélemények